Bez kategorii

Pięć najlepszych dostosowań projektu opakowań do sprzedaży online

W miarę rozwoju zakupów online, pięć najważniejszych kwestii dotyczących projektowania opakowań, aby skutecznie sprzedawać Twoje produkty za pośrednictwem e-commerce.

Trend zakupów online, który przyspieszył wraz z pandemią, pozostanie i będzie się rozwijał, ponieważ kupujący będą coraz bardziej komfortowo korzystać z wirtualnych formatów zakupów. Tak twierdzi AMC Global , która radzi, że gdy marki aktualizują lub wprowadzają nowe produkty, środowisko zakupów online musi być brane pod uwagę w projektowaniu opakowań. Wykorzystując spostrzeżenia zebrane z badań rynkowych, zebrała pięć najważniejszych czynników decydujących o pomyślnej sprzedaży online.

  1. Projekt na półkę cyfrową: ponieważ opakowanie produktu może wydawać się znacznie mniejsze w środowisku cyfrowym, może być konieczne uproszczenie wersji. Opakowanie produktu, które zostało tradycyjnie zaprojektowane z myślą o obecności w sklepie i na półce, może nie być najlepszym sposobem na spotkanie z kupującym online. Musisz być w stanie przyciągnąć uwagę w Internecie za pomocą mocnych, zauważalnych obrazów i komunikatów, które są jasne w celu, łatwe do odczytania i łatwe do zrozumienia.
  2. Twórz jasne i zwięzłe oświadczenia: kupujący online nie mogą odebrać przesyłki, aby przeczytać długie akapity opisujące zalety produktu lub bez wysiłku sprawdzić składniki. Ponieważ paczka nie może być obsługiwana i kontrolowana, oświadczenia o produktach muszą być jasne i proste, a listy zawartości muszą być łatwo widoczne. Twoja przesyłka i obecność cyfrowa muszą zawierać wszystkie informacje niezbędne do wirtualnego podejmowania decyzji.
  3. Bądź innowacyjny dzięki ekspozycji opakowań online: Projektując opakowanie do wirtualnego wyświetlacza, uważnie przyjrzyj się wszystkim nowym możliwościom promocyjnym dostępnym w wirtualnym środowisku. W trybie online masz możliwość skierowania uwagi, powiększając niektóre obszary pakietu, korzystając z demonstracji wideo lub być może prezentując pakiet w rzeczywistym środowisku. W wirtualnym świecie możliwości są nieograniczone.
  1. Dostosuj opakowanie fizyczne: w handlu elektronicznym należy brać pod uwagę nie tylko wygląd i wygląd opakowania. Twój produkt zostanie wysłany, więc musisz wziąć ten aspekt pod uwagę. Kompaktowa konstrukcja może zaoszczędzić na kosztach wysyłki, a zaprojektowanie czegoś, co jest bezpieczne do wysyłki, jest również ważne. Ponadto przy projektowaniu opakowań nadal ważne jest stosowanie zrównoważonych materiałów. Konsumenci traktują to priorytetowo i domagają się opcji przyjaznych dla środowiska.
  2. Pozostań wierny marce: spójność marki na wszystkich platformach sprzedażowych ma kluczowe znaczenie dla zaufania do marki i wizerunku marki. Pomimo konieczności dostosowania wielu aspektów pakietu online, musisz również pozostać wierny rozpoznanemu logo Twojej marki, kolorom i innym globalnym czynnikom identyfikującym. Bez względu na to, ile zmian i modyfikacji opakowania musisz wprowadzić, nie trać z oczu jednego kluczowego faktu: Twoja marka powinna mieć kluczowe znaczenie dla wszystkich aspektów projektu.

Leave a Reply