Aby lepiej zrozumieć pełny ślad węglowy ich opakowań i zidentyfikować możliwości poprawy efektywności środowiskowej , marki mogą skorzystać z narzędzia oceny cyklu życia ASSET firmy Amcor, certyfikowanego przez Carbon Trust.Prosty przełącznik z natychmiastowymi korzyściami biznesowymiDla marek kawy kluczowe znaczenie ma zachowanie produkcji i jakości produktu. Przejście na biomateriały nie ma wpływu na zdolność produkcyjną i zachowuje jakość i świeżość produktu. Wpływ na środowisko jest natychmiastowy, umożliwiając markom formułowanie konkretnych oświadczeń o zrównoważonym rozwoju (% biozawartość, % redukcja śladu węglowego).wspiera swoich klientów certyfikacją opakowań opartą na faktach, za pośrednictwem stron trzecich, takich jak Bonsucro i Carbon Trust. Pomaga to markom komunikować konsumentom kroki, które podjęły, aby uczynić opakowanie bardziej zrównoważonym.
Opakowania na bazie bio – Marki kawy przechodzą na surowce odnawialne
14
maj