Bez kategorii

Heinz wychodzi poza butelki dzięki ekologicznym opakowaniom papierowym

Heinz opracowuje ekologiczne opakowania papierowe dla swojej gamy znanych na całym świecie przypraw// Firma od jakiegoś czasu poszukuje opakowań bardziej przyjaznych dla środowiskaHeinz wychodzi poza butelki, aby opracować nowe, ekologiczne opakowania papierowe dla swojej gamy znanych na całym świecie przypraw .Butelka Heinza – która jest niemal tak samo kultowa jak ketchup w środku – może wkrótce przejść do przeszłości, ponieważ firma dołącza do marek na całym świecie w poszukiwaniu bardziej przyjaznych dla środowiska opakowań. Firma Kraft Heinz ogłosiła dzisiaj plany nawiązania współpracy z Pulpex w celu opracowania prototypowej butelki na bazie papieru dla linii HEINZ Tomato Ketchup.Kraft

Firma Kraft Heinz ogłosiła dzisiaj plany nawiązania współpracy z Pulpex w celu opracowania prototypowej butelki na bazie papieru dla linii HEINZ Tomato Ketchup.Kraft Heinz i Pulpex zapowiadają, że opracują prototyp butelki, aby przetestować działanie tego rozwiązania dla opakowań na przyprawy firmy, a także dla innych formatów opakowań w przyszłości. Następnym krokiem w procesie będzie podobno ocena wydajności prototypu przed testowaniem z konsumentami.Do 2025 roku Kraft Heinz zamierza sprawić, by wszystkie swoje opakowania nadawały się do recyklingu, ponownego użycia lub kompostowania. Firma wcześniej wprowadziła nadające się do recyklingu zakrętki do swoich plastikowych butelek do wyciskania sosów, które, jak dodaje, zawierają 30% materiałów pochodzących z recyklingu w UE. Według Kraft Heinz, jej partnerstwo z Pulpex będzie najnowszą inicjatywą mającą na celu przyspieszenie postępu w kierunku zrównoważonych celów opakowaniowych.Miguel Patricio, dyrektor generalny Kraft Heinz, komentuje: „Odpady opakowaniowe to ogólnobranżowe wyzwanie, któremu wszyscy musimy się zająć.„Dlatego zobowiązujemy się do podjęcia kroków w celu zbadania zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych we wszystkich naszych markach w Kraft Heinz, oferując konsumentom większy wybór.„Ta nowa butelka HEINZ jest jednym z przykładów tego, jak wykorzystujemy kreatywność i innowacyjność, aby odkrywać nowe sposoby dostarczania konsumentom produktów, które znają i kochają, jednocześnie myśląc w sposób zrównoważony”.Scott Winston, dyrektor generalny Pulpex, dodaje: „Cieszymy się, że możemy współpracować z HEINZ nad wprowadzeniem naszej opatentowanej technologii pakowania do tak znanej nazwy w branży spożywczej i jesteśmy podekscytowani potencjałem tej współpracy.„Wierzymy, że zakres opakowań papierowych jest ogromny, a kiedy globalne marki domowe, takie jak HEINZ, wykorzystują ten rodzaj innowacyjnej technologii, jest to dobra wiadomość dla wszystkich – konsumentów i planety”.Jednym z głównych wyzwań stojących przed branżą butelek papierowych, kierowaną przez firmę Pulpex i jej konkurenta Paboco, jest wyściółka służąca do ochrony zawartości butelki i zachowania integralności materiału butelki. Te okładziny są często wykonane z plastiku, co może zakłócić proces recyklingu.Pulpex współpracuje z BASF w celu opracowania własnych powłok barierowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością dla swoich butelek papierowych, przy czym firmy twierdzą, że dzięki powłokom butelka nadal będzie uważana za wolną od PET. Firma Stora Enso, która dostarcza uformowane włókno do butelek Pulpex, zauważa , że ​​powłoki są natryskiwane wewnętrznie i „zaprojektowane tak, aby były kompatybilne z przechowywanymi w nich produktami”. Nie ma jeszcze potwierdzenia, z jakiego materiału wyściółki zostanie zastosowana prototypowa butelka Pulpex do ketchupu HEINZ.Chociaż Kraft Heinz twierdzi, że papier użyty w prototypowej butelce będzie wykonany w 100% z pulpy drzewnej pozyskiwanej w sposób zrównoważony, nie jest jasne, w jaki sposób firmy zamierzają pozbyć się butelki ze względu na potencjalną wyściółkę. Na przykład papierowa butelka Absolut opracowana przez Paboco może zostać poddana recyklingowi w niektórych strumieniach papieru, ale oznacza to, że jej plastikowa wyściółka nie podlega recyklingowi.Firma Pulpex wcześniej twierdziła , że ​​jej papierowe butelki można poddać recyklingowi w standardowych strumieniach odpadów papierowych i kartonowych lub w inny sposób ulegną degradacji w środowisku naturalnym. Obecnie firmy nie potwierdziły, czy prototyp butelki HEINZ Tomato Ketchup można również w ten sposób zutylizować, a inne względy, takie jak materiał zakrętki, również nieokreślony, mogą uniemożliwić jej pełny recykling w pierwszej generacji.Jeśli chodzi o materiały, Pulpex twierdzi, że jego obecne dane wskazują, że ślad węglowy jego butelek jest „materialnie mniejszy” niż szkło i plastik na podstawie butelki po butelce. Jak zauważył Jonathan Wragg, właściciel CAP Environmental, podczas omawiania butelek papierowych istnieją sprzeczne poglądy na temat zrównoważonego rozwoju różnych materiałów w różnych branżach, a zamienniki papieru, takie jak plastik, rzadko zmniejszają lub eliminują ilość wytwarzanych odpadów.Ze względu na brak danych dotyczących oceny cyklu życia, trudno jest stwierdzić, czy emisje CO2 z butelek papierowych Puplex są niższe na skalę, a nie tylko na poziomie butelki do butelki. Jednak trudno jest również zebrać dane na temat ogólnej efektywności środowiskowej butelek papierowych Pulpex w porównaniu z alternatywami z tworzywa sztucznego lub szkła, dopóki nie będą one powszechnie dostępne na głównych rynkach.Według Kraft Heinz i Pulpex, oczekuje się, że butelki papierowe będą w szerokim zakresie nadawały się do recyklingu w strumieniach odpadów papierowych po ich użyciu. Sugeruje to jednak, że nadal istnieją przeszkody do pokonania w zakresie skalowania butelek papierowych, które prawdopodobnie wpłyną na to, jak szybko prototyp Kraft Heinz może stać się opłacalny i dostępny na rynku.Rashida La Lande, wiceprezes i globalny radca prawny oraz dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju i spraw korporacyjnych w Kraft Heinz, podsumowuje: „Mamy nadzieję wprowadzić tę butelkę na rynek i stać się pierwszą marką sosów, która zapewni konsumentom taki wybór przy podejmowaniu decyzji o zakupie, jak wielu konsumenci poszukują dziś bardziej zrównoważonych opcji opakowań.„Chcemy nadal odkrywać bardziej zrównoważone opakowania dla naszych ukochanych i kultowych marek

Leave a Reply