Bez kategorii

napojów CBD bezpośrednio do konsumentów, zaprezentowała nową tożsamość marki i projekt opakowania, opracowane we współpracy z agencją kreatywną NOW.

Celem było przedefiniowanie i ponowne wymyślenie marki oraz stworzenie bardziej ekskluzywnej, dorosłej tożsamości, bardziej odpowiadającej jej wysoko ocenianej gamie produktów, która zawiera więcej CBD niż którykolwiek z jej konkurentów i jest wytwarzana z naturalnego oleju CBD o pełnym spektrum, a nie laboratoryjny proszek CBD, którego używa wiele innych marek.NOW stworzył nową tożsamość marki, która wydaje się o wiele bardziej ekskluzywna i dorosła niż jej poprzedniczka, z wpływami projektowymi, w tym twórczością i obrazami kultury surfingu.Proces tworzenia CBD o pełnym spektrum wymaga czasu i staranności, a ten element rzemieślniczy oparty na człowieku postrzegaliśmy jako coś, co moglibyśmy również wykorzystać do kształtowania wyglądu i odczuć.„Chcieliśmy, aby produkt był dorosły, wyrafinowany i odważny. Coś, z czego konsument byłby dumny, gdyby miał w ręku i poczułby się jak oświadczenie. Musiało też być łatwo rozpoznawalne”.Odzwierciedlając sposób, w jaki marki bezpośrednio do konsumentów żyją w Internecie, nowy projekt puszki został stworzony z myślą o Instagramie, z wszystkimi dodatkowymi informacjami przeniesionymi na tył, aby wszelkie obrazy napoju były jak najbardziej widoczne w sieci.Firma NOW stworzyła nową plakietkę, która zawiera wszystkie kluczowe informacje o produkcie w jednym, zgrabnym urządzeniu. Używając liter „L” i „R” od imienia Little Rick, zaprojektowali nowy znak, który reprezentuje troskę i czas potrzebny do stworzenia pełnego spektrum CBD. Kropka w literze „R” i umieszczone wokół niej linie przedstawiają zalety produktu.

Leave a Reply